Търсене в този блог

вторник, 7 май 2013 г.

За карпове със Cucko Baits 2 част


Това е втора част от риболова проведен тези дни на Ряховски Ливади!
Първата част беше през същия период,но преди една година!  :arrow: http://cuckobaits.blogspot.com/2012/11/cuckobaits.html

Най-накрая се уредих със сектор благодарение на Любчо, понеже както знаете около Великден какъв хаос настава и ще се разочаровате ако няма места на водоема без да сте резервирали сектор на който желаете!
И така речено и сторено ми трябваха само няколко дни за да потвърдя официално на кои дати ще го посетя!Наблегнах с направата на топчета в домашни условия и то в количества!Някои може би ме помислиха за луд, за дето съм се захванал с толкова много бойли!Може и да съм луд но май се оказаха, че не ми стигнаха,имах около 20 кг. ! :lol: Това не означава, че с 20 кг. тръгвам да храня риби,а просто отдавна съм изпитал на "Който храни ще хване", подразбира се от първа част.Реших да спретна и един нов бойл- Soluble Shocoban който в последствие наистина се представи блестящо!Понеже сработват моментално и ударите са мигновено след минути, обаче умората е голяма и много натоварваща!С две думи работиш с въдиците и кобрата нон стоп,а в тази жега това е непосилно за всеки нормален човек!За нощно време наблягах на любимия Banan Fishmeal и превъзходния Mussel в комбинация с поп ъп топче(първите-fluoro yelow Pineapple ,за вторите fluoro green Mussel Perfect).Към снежения човек закачам на куката с ПВА от същите топчета  но натрошени с прибавка на малко пелети.За захранване използвам само и единствено цели топчета и нищо друго!  ;)





И се започва с Shocoban ;)


Не съм очаквал да се изненадам!  :D




Последва смяна на петната и захранване на новите места, така и смяна на с Banan Fishmeal i Mussel   :!:
13,100...



И как да не се зарадвам, всеки път щом откачам куки от джуките на карповете  :D

Иииии...както казва Мъро "яко бой"  :lol:



Само да надникна да видя колко топчета изразходих за 1-вия ден!

Б'си много ме кефи как се е получила снимката!

Май наистина почвам да си мисля за онази фраза....каква беше...аааа "Шараните го търсят" ли беше?!  :lol:



14,100...  :shock:  :oops:


12,000..



Няма да я бъде тази работа с подвижния кантар, това да не е като да свирнеш за съдята  :lol: , я да застопоря един тука...  :idea:
(Теглото на горния шаран)

Тоя па много взе да ги фаща...  :oops:  17,100.... :D



И пак се почва.... ;)

Истина или не в мен !  :D


Майкооо, топчетата ми ги нямаааааа  :shock:  :twisted:

Някой да не ми спори, че не съм тарирал карп теглилката  :!:  :lol:

Ех, красотия!

Тоя май пак извади ShocoBana  :lol:


Ами и тази нощ пак няма да се спи,верно и аз трябва да си продам леглото и да ходя на риболов само със стол в палатката!  :lol:





А дали помня нещо  :roll: :idea:  :arrow:

И до нови срещи, ОК


 ;)

Няма коментари:

Публикуване на коментар