Търсене в този блог

четвъртък, 17 май 2012 г.

За капрове със CuckoBaits


От много чудене къде да отида да направя един излет с който да ме зареди отново с емоция!В момента повечето водоеми са с забрана поради размножителния период,а такива на които са разрешени е пълно с бивакуващи,а това не е приятната част за един релаксиращ на спокойствие риболов!Реших да направя един реванш на Ряховски Ливади и да видя защо така не хванах риба по време на състезанието!
Използвах по-различна тактика на захранване,която в последствие се оказа много успешна!Имах големи възможности за улавяне на трофейни риби,но така и не успях да добавя малка доза късмет!Използвах само протеинови топчета на Cucko Baits, пелети и нищо друго!


С лодката денонощно разпъвах всички въдици на избраните от мен точки!
В началото целенасочено проучих първо с маркера типа на дъното и дълбочини в различни краища,в последствие маркера го разположих така,че да е между въдиците!
Следователно влязох с лодката по ориентир на маркера да разгледам предварително дълбочините от близо без сонар,а само с една въдица с предварително измерена дължина на влакното от върха до оловото!Така потапях оловото до дъното тук там докато не си запаметя няколко интересни места където да да заложа всяка една от въдиците!
Когато всички въдици са заложени,маркера само го прибирам долу и го вдигам когато трябва да вкарам въдица/и!
Използвах също беклидове за да маскирам линийте по дъното които да не ми предпоставят пречки,оплитания и подозрения от рибите!
Като за начало всичко започна така!
и свърши така!

 :o

Вечерта на едната въдица се подпали сигнализатора и за сефте хванах първата риба за 2012 година и то 12+  :)  :)


След около час последва и на друга въдица!


На следващия ден нищо интересно не се случи, освен в порядъка на дребни риби!(повечето не ги снимам)


Вечерта нещо силно главоболие ме удари,пих едно хапче и си сготвих за вечеря,накрая си легнах,а в просънищата ми плуват разни чувства и ми пропищяха ушите, викам си разболях се и се разочаровах точно сега ли бе?!

За цяла нощ нямах удар на никоя от въдиците!  :shock: Викам край преебах роболова,ще се събира май багажа!  :cry:

Сутринта разбрах, че просто съм имал главоболие и явно рибите са ме оставили на мира,но си останах с пищенето в ушите  :shock:
Продължих с риболова и този гостенин ме зарадва!

Докато очаквам удар, снимах тук там!

Туй е мощно мощно колкото другото!  :lol:


Вечерта разпънах всички въдици на ново, като се отклоних леееко от предишните същи петна...
Тук започва ЕКСТРЕМА  :shock: Вятър,дъжд,гръм трясък и аз!
Един от сигнализаторите отново подгря!
Започна една силна борба продължително време,вятъра брули ли,дъжд залива ли ме,светкавици святкат в Павликени, тази риба не се предава!За момент помислих, че е великденския шаран,но исках да се уверя първо докато не мине през кантара!За момент ту тежи ту не....липсва му само 5 кила и в последствие се оказа по-малкия му брат!  :)



Тъкмо подготвях тази въдица за вкарване,последва удар на друга!  :D


Стъмна се,а аз трябваше да вкарам отново две въдици,трудно но се справих!Целия съм вир вода,преоблякох се,запалих котлона да сготвя вечеря и един горещ чай.....
Но около полунощ като започнаха двойните удари....
Свърших всички карп сакове,наложи се да ида до съседния колега да поискам неговия, та да ми е под ръка( те бяха двама,снимат и пускат рибите на момента,а аз сам със самоснимачката в тоя дъжд мокър и онемощял нямам време!)
Легнах си в 3:39 ч. и тъкмо да разгледам малко снимки Батерията изтощена  :shock:  :wand:
Като започна едно въртене в леглото немога да заспя,ами сега тези риби как ще ги снимам без батерия  :wand: в някой момент съм заспал!Изведнъж като подскочих ударен от ток в 6:50 ч......ах горките не искам да ги мъча-трябва да ги пусна по-скоро!
Ще се обадя на Любо да ми доне се батерия....по късно греда(забравих, че Любо пътува за Румънско и ме хвана яд, че му развалям настроението).Чакай ся да видя някой градски на Любо...накрая дойде Кулеков,донеса батерий,проведох му кратко ръководство как се борави с туй чудо накрая го направих добър фотограф !  :lol:
1-ва риба!


2-ра риба!



3-та риба!


И последната най-голяма риба за излета ми! ;)
Една снимка преди да го вкарам в карп сака!

Рибата с красивите джуки! :D





to be continued....


Емоцията ЗАРЕДЕНА!  ;)

Подробности, четете в 5-ти брой на BGCARP





Няма коментари:

Публикуване на коментар