Търсене в този блог

четвъртък, 15 септември 2011 г.

Winner Carp Colleagues-lac de Montana (10-13.09.11)




Преди 2 години бях посетил водоема за първи път и тогава резултатите ми
бяха слаби.Така постепенно опознах водоема и имах представа за
предстоящия излет.Бях се запасил с моите топчета + други готови в
пакети, царевица и коноп.Общо взето тръгнах с настроение и пълна
кошница!


Събрахме се с останалите колеги и теглихме жребий как да се разпределим 3
двойки на 3 най-добрите сектора за да разположим въдиците така че да
не се пречим!Аз се паднах с Мартин на Лоби бара,Ангел с Крис и Митко се паднаха на тоалетната,
Пламен и Илиян на барбекюто
Избрах да разпъвам в дясно към стената и Лоби бара!
Започнах с моите топчета една Mussel две на
X-TRA и една на Banan & Fishmeal,а Марти на SOLAR-Banan, the secret!
А сектор тоалетната-Sukibaits-карамел,ананас, Gulp carp, CCMoore и царевица,
сектор барбекюто Sukibaits-Ананас,Карамел и Ягода, Starbaits-Banan!


През ноща удари 15 кг. карп на Mussel,а на другите нямах
пипване.И така презареждах на втория ден,като за вечерта ги разположих
две на Mussel а на другите по една.Отново през ноща 12 кг  карп
пак на Mussel-чесно казано този карп не можах да го позная че е
толкова малък(вадил съм риби от същата категория но този беше ебати
повера за теглото си),по късно удари по-дребен карп на Банана!

На третия ден отново нищо през деня и установявам че кошницата ми не
беше достатъчно пълна-нямах топчета със сладки аромати-понеже през
деня удряха при другите две двойки,а при мен само през ноща!
Марти ми услужваше със ледено студена вода, в тази жега една чаша те съживява като човек!
И не на последно място кафенце!
Вечерта отново ги разпънах и останах сам на сектора(колегата си тръгна)
като за последен ден!В 3:00 h бесен сигнализатор заглуша и шпулата
се развъртя, отидох до стойката и гледам сигнализатора блокирал на червено, обтегача до горе,
гледам и шпулата немога да повярвам за къде размотава толкова много влакно,
вдигнах въдицата усетих тежка и силна борба и след доста аванси кепнах
най-големия шаран за излета ми!Бях просто щастлив че ми достави
огромно удоволствие в борбата!Това бяха истинските диваци с които съм се
сблъсквал!17 кг карп и тъкмо му направих снимки със
самоснимачката,антибиотик,кантар и обратно във водата,а аз си отдъхнах
отново за да им благодаря за удоволствието ми!В 4 ч. тъкмо влизам с лодката да
разпъна на ново въдицата си изведнъж на Banan с pop up toffe удари
есетра 13 кг. супер силно торпедо





1 коментар:

  1. Cucko да беше казал нещо и за нас беше готино и незабравимо. Аз ловях на топчета sukibaits.com

    ОтговорИзтриване