Търсене в този блог

събота, 9 февруари 2013 г.

Пътуване до Saint Cassien











LK Baits на Saint Cassien

Пишат ми запитване до мен за информация на френското езеро Сейнт Касиен.Началото на пътуването започна през 2006/2007 година.Екипа на LK Baits е отчел над 80 бр. шарани с тегло  10кг. и 20 шарана с над 20 кг..Най-големия шаран се казва Стела, който е ценен и преследван от всички риболовци които посещават това езеро.Отне ни много години на екипа LK Baits да разработят и тестват примамки с които да задоволят риболовците да уловят Касиенски шаран!След успешно разработване получихме похвала от рибарите в цяла Европа които посетили Кассиен.Един от тях беше Питър Новотни със семейството си ,който посетил Кассиен вече втора година.Първото бе през зимата, имаше късмет да улови 24 кг. шаран с топче на "зелен банан".помолих Питър да напише кратка статия за да ви я представя на вас!

Отпуснете се и се наслаждавайте на статията ни!
Димитрий Селта




















Питър Новотни: Здравейте на всички фенове на шаранджийския риболов.Наскоро направих второто си пътуване до езерото Кассиен. Този път взех жена си и детето за да прекараме заедно почивката си.Първия път когато посетих езерото през 2007 година тогава моето момче беше на 5 годинки и беше малък да дойде с мен.За 10 дни успях да уловя 16 шарана, най-големите тежаха 22 и 23 кг.




Платих за престроя и на семейството си за 10 дни.Бях оборудван с 10 кг топчета Nutric Acid с диаметър 30 мм, 10 кг. пелети Top Restart Seafood и Euro Economic Spice Shrim + две кофи по 5 кг. тигров фъстък.Захраних избраните петна с около 5 кг. топчета и от време на време дохранвах по няколко лопати тигрови фъстъци въпреки, че нямах удари.Местните фанцузи ме помислиха за луд.Но няма нищо лошо в това,аз се опитах да не има обръщам внимание защото знаех, че шараните трябва да се хранят спокойно за да не усетят опасността!


"Ти си на Elisu и не ловиш?!"Постоянно следели за това място което така нарекли едно от местата на това езеро.Настъпи втората нощ и вкарах 4 въдици по местата им.Около 1 часа през ноща ни буди първия удар.Качих се в лодката и започнах да я вадя.Не можах да разбера защо не се отказва така лесно, докато я напъвах отново се гмурна към дълбините и не мога да я видя.След като успях да я вкарам в кепа не повярвах, че това беше известния EZIA Голям  женски шаран с  тегло 26,2 кг. когото търсих през зимата малко по-далеч от това място.




Очите ми бяха пълни със сълзи и пот, че не знаех какво беше това ...През ноща хванах още 2 шарана с тегло 19, 5 кг и 14 кг …До сутринтта ръката ми трепереше от доза адреналин.


Сетих се за Свети Петър(бога на рибарите) за да му благодаря за това, че семейството ми беше до мен в този момент.Благодаря и на екипа от LK Baits за примамките, защото без тях нямаше да имам успех!На този риболов имах такива чувства които дори не могат да се опишат,запознах се с нови хора които опитваха да ловят но останаха без успех.Не съм очаквал, че шарана е толкова активен и дадох няколко топчета от които носех.Мнението на Лукаш: на следващия ден изкарах риба на брега с помоща на топчета Nutric Acid Благодаря ви много




И това не беше всичко което ме очакваше в следващия момент.Вие няма да ми повярвате,но аз не бих искал да ви излъжа никога.В последния ден около 5 ч. сутринта отново имах удар.Това беше тя, отново EZIA.Предполагам, че искаше да ни каже довиждане.Отново монтирах  Nutric Acid потопих го в дип  Nutric Acid Liquid и  Nutric Acid Powdered .Тази комбинация я приготвих 3 пъти и я  оставях на сянка за 1 час..С тази стръв успях да примамя същия шаран за толкова кратко време и то за трети път.Тъй както успях да хвана един и същ шаран 3 пъти на име EZIA получих подарък от французите тениска за спомен на която пише South Carp -символа на Кассиен!






EZIA  за първи път беше уловена няколко пъти от един рибар.Този излет аз никога няма да го забравя.Пожелавам ви на всички да изпитат такова чувство.

С пожелание за щастие и слука: Питър Новотни





Превод: Свилен Русев




Няма коментари:

Публикуване на коментар