Търсене в този блог

неделя, 26 юни 2011 г.

Да избягаш за един ден!


В Петък сутринта не ми се отвори работа,а и нямах много желание.Искаше ми се да разпусна някъде с въдиците за един ден. Събрах набързо багажа и на обяд се обадих да проверя дали има свободни места на Ряховските Ливади и до час вече бях там.Оглеждах и обмислях къде да застана,имаше само една група разположила се около средата и така имах поне 3 места където мислех да застана,накрая избрах другия му край да съм в гората там сам с въдиците и това е!
Разтоварих багажа и първата ми работа бе да утоля жаждата с нещо разхладително а и да обмисля варианти за ловене и захранване.


Последва вадене на маркера за разучаване на дълбочини и релефи,последва захранване и със спода-натрошени мои топчета Банан и пелети на hristocarp!

Заложих на 2 въдици Банан и една на CCMoore за експериментиране и дохранвах допълнително с кобрата върху всяка въдица със същите като стръвта.
Привечер дойде Ванката а по-късно и Илиян-тъкмо си сформирахме компаника.Заговорихме се с Илиян и последва първото пиииип-пиииииииии  :D сефте като за първи път на този водоем и то на Банана  :D

По-късно отново пип-пииииииииииииииииии :D



И така цяла нощ продължихме на масата   agagsdfgsdf На сутринтта тъкмо да си направим кафе за закуска след ракий и бири  :shock: и нито минутка сън  :lol: отново пип-пиииииииииии  :D

И така дай още някоя хубава снимка на този  :D

Докато още ми е в ръцете последва втора въдица пип-пииииии зад мен,оставих обратно рибата на дюшека и последва шляп шлям у водата засечка и охохо отсреща иска да ми разкаже играта а  :lol:

Няма начин,хайде и ти на дюшека да направим една тройка  :lol:


Това е първия

Това е втория

А на този били топчетата  :D


Замятам отново Банана във водата и да си пия кафето,тъкмо му сложих захар пип-пииии

И пак

Оф нека е за графа "нахалник"

Да вървя при кафето, че изтина, отпивам и пииип,пак бегом шляп шляп и засечка  :D

Бягай да растеш голяяям

Дойде обяд,мисля да лягам ли или.....ами легнах но нищо неможах да спя,все мушмуроци или раци "пипат".Взех че сложих 2 по 20 мм топчета та да ме оставят на мира щото щях да си тръгвам но останах за още една вечер за да си оправя малко съня че очите вече грееха от 30 часа безсъние  :oops:
Някъде в ноща последва отново пиииип

И повече няхам удари,просто не съм преценил че захранка като за един ден ще стигне и за два,минах на съвсем други но не става трябва си захранка и това е!Не напразно е повтаряно "който храни ще хване"!А аз си чоплех носа каква ще е следващата атака срещу големците ако ми се отвори втора възможност!!! ;)



Наслука!

Няма коментари:

Публикуване на коментар